Contact

Reserveren kan online via besbetreffende activiteit. In het reserveringsformulier kunt u zien of en hoeveel plek er nog vrij is. 

Kunt u niet vinden wat u zoekt? Wellicht staat u vraag dan bij de FAQ hieronder.
Of vraag het aan Nano, onze Chatrobot.

Kom je er nog niet uit?  Vul dan het contactformulier in onderaan deze pagina. Je mag ook altijd een e-mail sturen naar: info@texelactive.nl

Telefonisch zijn wij helaas niet bereikbaar, omdat wij doen wat we het liefste doen, buitensporten en gasten vermaken!

Online zijn we wel 24/7 bereikbaar :) 

Faq

Gaat de activiteit ook door met slecht weer (regen)?

Ja, bijna al onze activiteiten gaan gewoon door, ook met een beetje regen gaan onze activiteiten gewoon door! Neem daarom altijd je regenkleding mee.

Mocht de activiteit niet doorgaan vanwege bepaalde weersomstandigheden, dan laten wij dit jullie weten via de mail of SMS, houdt je telefoon dus goed in de gaten! 

Wat als een activiteit niet doorgaat?

Wij nemen dan contact met je op via de mail en/of sms. Houdt deze dus goed in de gaten! 

Het betaalde bedrag krijg je van ons teruggestort. Minus de transactiekosten in het geval van de activiteit blokarten.

Er kan uiteraard ook gekozen worden voor een tegoedbon voor een activieit.

Hoe kan ik reserveren voor een activiteit?

Dit kun je makkelijk en snel doen via de boek direct knop bij een van de activiteiten.

Staat hier geen beschikbaarheid meer? Dan is het helaas niet mogelijk die dag of zitten we al volgeboekt.  

Reserveren kan alleen online op de website.

Ik heb geboekt, maar geen bevestiging ontvangen, klopt dat?

Nee, als je geboekt en betaald hebt, krijg je altijd na een paar minuten een bevestigingsmail toegestuurd.

Controleer dan ook altijd even uw ongewenste email en/of SPAM box.

Zit hij hier ook niet in? Stuur dan even een mailtje naar info@texelactive.nl met de naam waarop je de boeking hebt gemaakt, dan controleren wij of de boeking door is gekomen.

Kan ik ook ter plekken bij de activiteit betalen?

Online reserveringen zijn alleen definitief als u deze ook direct betaald.

Ter plekke contant afrekenen kan dus alleen als er een reservering buiten het reserveringssysteem gemaakt is. Dit kan op het strand contant.

In ons klimpark en bij paintball kun je ook met pin betalen.

Waarom moet ik 10 minuten van te voren aanwezig zijn?

Dit zodat we op afgesproken tijdstip kunnen beginnen met de activiteit. Er is niets zo vervelend dat andere minder lang de geboekte activiteit uit kunnen voeren omdat je 10 minuten te laat bent...

Hoe oud moet ik zijn voor een activiteit?

Voor (bijna) al onze activiteiten moet je 12 jaar of ouder zijn.

Hierop zijn een paar uitzonderingen;

Klimmen mag zelfstandig al vanaf 10 jaar of ouder, onder de 10 jaar moet er een volwassene mee als begeleider en minimaal 1.30 met er lang.

Kidspaintball mag vanaf 8 jaar of ouder. 

Volwassene paintball is vanaf 16 jaar of ouder.

 

 

Op welke locatie is mijn geboekte activiteit?

Blokarten

Strand, Paal 28 - De Cocksdorp
Navigatie; Krimweg 660

Powerkiten

Strand, Paal 28 - De Cocksdorp
Navigatie; Krimweg 660

Branding kajakken en raften

Strand, Paal 9 - den Hoorn
Navigatie; Hoornderslag 8

Klimpark

Vakantiepark de Krim - De Cocksdorp
Navigatie; Roggeslootweg 6

Offroad E-skaten & Onewheel

Bij Bloem en Bos - Den Burg
Navigatie; Gerritslanderdijkje 2 

Paintball

Paintballveld - Kustpark Texel de Koog
Navigatie; Schumakersweg 3

E-foil Waddenstrand De Hornt, 
Link: https://goo.gl/maps/9jtFpamSvGdoqJu47

Ik wil annuleren, hoe doe ik dat?

Op elke boeking zijn onze algemene leveringsvoorwaarden van toepassing. 

Wijzigingen in de reservering of annuleringen kunnen uitsluitend per mail aan ons doorgegeven worden.

Waar vind ik de annuleringsvoorwaarden ?

De annuleringsvoorwaarden zijn te raadplegen via de volgende link: algemenevoorwaarden.

Ik wil graag het aantal personen waarvoor ik heb geboekt wijzigen.

Wijzigingen in de reservering kunnen uitsluitend tot 5 werkdagen van te voren per mail aan ons worden doorgegeven.

Geef hierbij je reserveringsnummer door en eventueel welke activiteit je hebt geboekt, onder welke naam en op welke datum. 

Ik wil mijn geboekte activiteit verplaatsen, kan dat?

Waar mogelijk zullen we altijd onze best doen om aan deze vraag gehoor te geven. Echter is dit erg afhankelijk van de andere reserveringen. 

Stuur hiervoor een mailtje naar info@texelactive.nl met je reserveringsnummer en naar welke datum en tijd je het zou willen verplaatsen.

Kijk hiervoor eerst of er nog beschikbaarheid is op de website. 

Ik ben vergeten op welke dag en welk tijdstip ik heb geboekt...

Dat is lastig... Als je geboekt en betaald hebt, dan ontvang je van ons een mail met de bevestiging. Hierin staat de datum en tijd. 

Geen mail ontvangen? Dan zit deze misschien bij de spam....

Ook niet gevonden? Stuur ons dan een mailtje naar info@texelactive.nl met hierin de naam waaronder je geboekt hebt, welke activiteit en natuurlijk wat je vraag is. Dan komen zo snel mogelijk bij je terug via de mail. 

Ik ben te laat, wat nu?

Oeps, te laat? Kom dan zo snel mogelijk toch naar de aangegeven locatie!

Zijn wij al begonnen met de uitleg? Dan moet u even wachten tot wij eventueel de rest van de groep hebben opgestart en schrijven u hierna in. Helaas gaat dit wel van u eigen tijd af.

De boot gemist? En mist u daardoor bijna de complete activiteit? Neem dan direct telefonisch contact met ons op en dan kijken we wat er nog mogelijk is.

Waarom kan ik jullie niet telefonisch bereiken?

Werknemers van Texel Active zijn echt buitenmensen en zijn ook het liefst actief in de buitenlucht bezig.

Om u de best mogelijke ervaring te geven is ons online reserveringssysteem leidend en voor overige vragen verzoeken wij je toch echt een mailtje te sturen naar info@texelactive.nl of te chatten met onze robot wanneer je vraag niet tussen deze FAQ staat. 

Ik heb een specifieke vraag over een activiteit.

De specifieke vragen per activiteit vind je bij de FAQ op de pagina van de desbetreffende activiteit of kun je wellicht stellen aan onze chatrobot. 

Zijn jullie het hele jaar door geopend?

Ja! Wij zijn het hele jaar door geopend en veel activiteiten kunnen ook het hele jaar door geboekt worden op vaste dagen en tijden.
 

Kan ik ook langs komen om een activiteit te boeken?

Dit zou kunnen, echter zijn we ook vaak aan het doen wat we het liefste doen, buiten spelen! Dus er is lang niet altijd iemand aanwezig op ons kantoor (Gerritslanderdijkje 2 Den Burg). Maak daarom eerst een afspraak via de mail; info@texelactive.nl

Gaan activiteiten door tijdens een Pandemie? (Covid-19)

Wij houden je natuurlijk altijd op de hoogte van wat wel en niet mag met betrekking tot bepaalde regels vanuit de regering.

Je vind informatie hierover hier.

Kan de hond mee naar een activiteit?

Ja, zolang iemand bij de hond blijft als oppas, is dat geen probleem. 

Waar kan ik een recensie achterlaten?

Super leuk dat je een recensie achter wilt laten! Dat kun je makkelijk en snel doen via de volgende link: Google recensie

Ik wil boeken met een Texelse Vakantiekaart, hoe moet ik dit doen?

Op de vakantiekaart staat een code. Deze code moet je invullen bij de kortingscode tijdens het afrekenen. Lees hier alles over op www.texelactive.nl/tvk

Stel ons je vraag

 *
 *
 *
 *
Ik ga akkoord met het Privacy beleid